Home » » PADA AKHIRNYA CINTA HARUS MELEPASMU

PADA AKHIRNYA CINTA HARUS MELEPASMU

Ketika bahagiamu telah menjadi milik orang lain...
Dan hatimu pun telah hilang..
kubiarkan kau melepas dari hatiku..
ku Iklaskan seluruh nafasku merengkuh damai tanpa mu..

aku mampu bahagia tanpa,mu..
aku mampu tersenyum tanpamu..
kita bersama dan sesaat menjalin cinta yang indah
dan pada akhirnya kau hapus rasaku dihatimu..

Tak apa....dunia masih berputar ko..
hanya sesali harapku untukmu.
kau tanamkan luka yang menganga
dan peluh cintaku berakhir dalam lumpur dusta..

aku bahgia karna ini caramu membuang rasa ini..
cinta yang telah kau bagi..
suatu saat nanti akan jadi permata..
yang akan membuatmu selalu mengingatku..

Hiduplah bersamanya dan bahgialah untuknya..
berjalanlah beriring denganya dengan balutan janur kuning
yang akan membwamu ke bahtera cinta yang kekal..
aku sungguh bhagia telah kau sakiti....
aku bahgia telah mampu melihat semua ini...

Doaku tak pernah lekang oleh waktu..
iklasku ..berharap cinta tak pernah musnah...
kenangan diantara kita telah aku bungkus rapat dalam
palung masa lalu..

Bahagialah kau cinta...
senyumlah kau dengan dia yang kau pilih..
ini aku....
aku bukan dia...
tapi aku ....dan cinta suci ini..
akan selalu berada ditemapat yang paling indah..
yang suatu saat nanti akan..
kau ingat...sepanjang masa........(^_^)

‪#‎Semoga‬ kau Bahagia dengan dia sayang....(^_^)

1 comments:

Comment